BeyzanurrK Ben de beslemeden önce taktım, o sırada yapıyorlar genellikle kolay oluyor. 4 aylıkken almaya çalıştık ilk, bir türlü beceremedik. En sonunda altını açık bırakıp yaptığı anı gözlemiştik. Alır almaz da götürdük saat gece 2 de. Diğeri 9 aylıkken yapıldı, dediğim gibi emzirirken hemen alabildik. Yanınıza yedek poşet isteyin ben birkaç tanesini ziyan ettim mecburen