Kızlar 10 gün önce oğlumu sünnet ettirdim. Sunnetten sonra 4 saat falan hastaneydik pipi gayet normaldi. Eve geldik pipi sola doğru yamulmuş baya. Korktuk ettik şiştir dedik 2 gün bekledik. Hala ayni şekildeydi. Ayni doktora sormak için gittik, bize 30 dereceye kadar eğri olmasi normal dedi. 15 gun sonra tekrar kontrole gelin sislik insin bakalim dedi. Daha gitmedik 1 hafta sonra gidicez. Suan biraz şişlik indi, egrilikde ilk günlere göre azaldi. Ama pipi hala sol tarafa bakıyor. Böyle bi durum yasayan var mi aranizda. Sonucta sunnetin oldugu gun hastanede gayet normaldi pipisi. Her bez degistirmede canım sıkılıyor bu duruma