Huma_kus34 onun nedeni şu. Cilt uzmanı teyzem bahsetmişti birgün laf arasında. Bu tarz ürünler kullandığınızda eğer ürün işe yarıyorsa cildinize işliyor ve cildin altındaki yağları veya kirli tabakayı dışarı kusuyor ve yağlar sivilce olarak dışarı çıkıyor. Aslında bu şekilde cildinizin altı temizleniyor kirli yağlardan. Yani cilt içerideki kirli tabakayı aslında atıyor. Düzenli kullanımda o sivilcelerde yok olup cildiniz pürüzsüz olacaktır. İllaki Dilan polat için demiyorum hiçbir ürününü kullanmadım. Ama bu tarz ürünlerin esası budur aslında. Yani olması gerek oluyor