123asaf123 benimde oglum iki kere geçirdi, biri 6nci hastalik digeri ise el ayak agiz hastaligindan.. ozel cocuk nörolojiye götürdüm eeg cekildi uykulu, bakildi falan epilepsi olma ihtimali uzerine duruldu cok şükür Rabbime yok temizdi her sonuçları, ve bize birwey daha dedi dr bu vurulan asilar varya bu asilardan birinde bu havaleyi tetikliomus, hangisiydi unuttum.. ben ve esim havale oykumuz var, ben sanirim bebekken 2yada3 kere geçirmişim esim 1 kere.. Her ateslendiginde hemen hastaneye gideriz beklemeyiz veririz şurubunu o sekilde gideriz, yolda bisi olmasin diye.. 7 yasina kadar bu surer 7 yasindan sonra havake riski en aza iner.. bizim 1 senemiz kaldi..
Birde oyle birsey varki, bebekler bunu hatirlamaz izide kalmaz, ama Annelerde bu ömür boyu gitmez gozunun onunden hafizasindan asla silinmez
Cok gecmis olsun Rabbim bir daha yasatmasin
Rabbim kimseyj Evladiyla sinamasin🤲🤲🤲
Amin.