Merhaba kızlar bir sorum var. Oğlum 2 yaşında yaklaşık 2.5 ay önce tuvalet eğitimi verdim sorunsuz güzel ilerledi çok şükür. Bezi de bıraktık. Ama son zamanlarda tuvalete gitme oturma konusunda aşırı inatçı gerçi her konuda öyle. Yeme içme uyku günlük rutinler oyun vs. Bu genel geçici bir durum mu yoksa tuvalet eğitiminin eksikliğiyle mi alakalı bilgisine çözümü olan var mı? Yani çişini söylüyor ama gitmek istemiyor oturmak istemiyor aşırı direniyor. Tamam yapma o zaman gideyim içeri diyorum. Ona ayrı çıldırıyor çişim geldi diyor. Oturalım diyorum yine kriz. Kriz üstüne kriz yani tükendim artık