Mxmxy Kızlar ilk çocuğum sezeryanla oldu nerdeyse 3 aylık olacak ilk adetimi gördüm ama ikinci adetim gelmedi daha korunuyoruz ama böyle bişey ile karşılaşan var mı ne yapmaliyim
ElifDeniz21 Mxmxy sezeryan sonrası adet düzensizliği gayet normal bende sezeryan ile doğum yaptım bebeğim 7 aylık benim hala düzensiz bazen gecikiyor bazen erkenden oluyorum ve kanamam 1-2 gün sürüyor normal bir durumdur yani korkmana gerek yok