SedaveEla Kızlar merhaba ya internette 2 aylık bebek gülmeye karşılık verir herkesş her şeyi görür başını dik tutar diyo. Benim çocuğum 35 haftalık doğdu şuan 2 aylık başını bşraz dik tutmanın dışında bişey yapamıyo sizce normal mi
Gunes789 SedaveEla iki aylık başını tam tuttuğunu hatırlamıyorum valla biraz düşüyodu sanki. Bide gülücüğe karşılık vermek zorunda da değil çok küçük benm bebeğim o aylarda okadar ağlardı ki ne gülmesi ben bile gülmeyi unutmuştum😅 boşuna takılmayın şuan çok erken düzelecektr
asiltobebeto SedaveEla prematüre bebeklerin aylık hesaplaması daha farklı sanırım o yüzden tam iki aylık sayılmayabilir
Yasemin-kckdgn SedaveEla 2 aylık bebeden çok şey beklemeyin durun daha yolun başında sınıf biz 4 aylığız bnmki bile yeni tepki veriyor😅
bebegim30 SedaveEla her bebeğin gelişimi bir olmuyor bence internetten birşeyler araştırıp neden benim bebeğim de yok diye düşünme gec gülümseyebilir yada kafasını erken dik tutabilir her bebeğin gelişimi çok farklı
dilarakilic Gunes789 ya buna çok katılıyorum 😂 benimki de iki aylık, yeni yeni gülmeye başladı ama çoğunlukla ağlıyor. Beraber ağlıyoruz desem daha doğru olur gülmeyi unuttum gaz yüzünden 😂
Poly-ana SedaveEla Canım bebeği bunları yapabilen de buraya yazamaz zaten simdi hem sen üzülürsün diye hem nazar olur diye. Ama üzülecek birşey de yok aslında o eylemler aya göre değil bebeğe göre değişiyor bence. Anneden babadan alınan genetiğe hamileyken yapılan beslenmeye çocuğun huyuna göre bile değişiyor
Evimamin031120 SedaveEla hayır ya benim oğlum 3 aylık oldu son 1 haftadır bunları yapıyor bu uygulamada tam bu günlerde böyle yapar dşye yazdı hatta
SedaveEla Evimamin031120 diil mi zsten 35 haftalık doğdu bide. Anne olmak ne zor hemen strese başladım
Evimamin031120 SedaveEla içiniz rahat olsun birde mesela benim ablamın oğlu 31.haftada doğdu etlisinin oglu tam zamanında doğdu ama ablam oğlumun gelişimi her konuda ondan önde diye örnekle anlatır hep doğduğu haftaya pek bakmaz o şeyler de biraz çocukla alakalı
dilarakilic Gunes789 siz atlatmışsınız sanırım ☺️ biz daha yeni iki ayı doldurduk, tam GAZ devam yola 😁
SedaveEla Evimamin031120 kilo ve boy ile bizde yakaladık aslında tam zamanlı doğanları ama yani ne yalan söyliyim benim bebeğim göz takibini yapamıyo ya da çok yüksek ya da tiz ses olmadı mı çok ilgisini çekmiyo
Birgubilikannesi55 SedaveEla benim bebeğim 2 ay 20 günlük kafasını dik tutuyo yatakta kafasıyla dönmeye de calisio besigine koyduğumda kendi kendine sesler cikario gülerek bn konuşmaya lafa alıştırdım ondan sanırım gülüp duruyoruz evde
SedaveEla Birgubilikannesi55 ne diyebilirim ki arada ki 20 gün bile önemli demek ki biz daha yeni 2 aylık olduk. Ben de çok konuşuyorum aslında ama bilmiyorum eksik olan ne
SedaveEla Evimamin031120 evet 1 ay küvezde kaldı rop muaynesi ve işitme testi yapıldı bide 6.ayında yapılcakmış