Geziloff doktor lafına inanmayıp foruma soru soran anneler hep tuhafıma gitmiştir ama bu doktor da biraz abartmış sanki arveles nedir 😅 brufen içebilirsin. Sezaryen oldum, ameliyat ağrım için verdi doktorum. Migrenin tutarsa da bunu ya da parol iç dedi. Güzel geçiriyor migreni tavsiye ederim. Bir kere acillik oldum migrenden ve tam 3 tane iğne yaptılar. 3 saat emzirme o sütü sağ dök sonra emzir dedi öyle de yapabilirsin aslında