Bu başlığı gören bircok kişi yenidoğan döneminde olduğumu düşünür çünkü bu yaralar o dönemlerde olur. Ancak benim kızım 10 aylık ve göğüs ucu yaralarıyla basım dertte gerçekten cok sıkıldım canım yanıyo memeden kesmeyi bile düşünüyorum o derece yani var mı bi çözümü arkadaşlar ne iyi gelir acaba lansinoh krem kullanıyorum biraz toparlıyo ama sürekli yara var ben artık yara olsun istemiyorum 🥹