Bebeğini öpme emzirirken maske takabilrsin ve dokunmadan önce ellerini yıka lütfen bide klavunat antibiyotik kullanabilirsin benim de 3 ay 19 günlük bebeğim var bende geçenlerde grip oldum çok şükür geçmedi bebeğime mümkünse biraz protein tüketip öğün kaçırma bazı bitki çaylarını içebilirsin bal zencefil falan işe yarıyor. Diğer çocuğun için de ona ilaç kullanabilirsin hastalık sütten değil senden geçer gerekmedikçe temas etme nefesini ona doğru vermemeye çalış Allah’a bin şükür bebeğime bişey olmadı