gbkorkmazzzzzz 26 günlük oğlum gece uykusuna çok geç geçiyor. Her gün 2:30 dan önce uyumuyor. Gazı yok, altı temiz, karnı tok. Gün içinde uyutmayayım gece uyusun diyorum ama gündüz de bırakınca hemen uyuyor. Nasıl erken saate çekeceğim bu süreyi bilmiyorum.
FiltreZeka gbkorkmazzzzzz yenidoğan olduğu için bir düzen olmaz. Bebeği de kendinizi de şartlamayın. Emzirin gazını çıkarın, masaj yapın, altını temizleyin… bebek ne zaman isterse o zaman emer ve uyur çünkğ küçük bi melekk
oglumubeklerken gbkorkmazzzzzz daha 26 günlük bebek, bir uyku düzeni beklenmez zaten. Biraz büyüdüğünde kendi ayarlıyor o düzeni yani benim oğlumda öyle olmuştu.
BuzluLatte gbkorkmazzzzzz henüz gece gündüz algisi yok annesi 3-3,5 aydan önce düzen beklemeyin. Ne zaman ne isterse ona göre davranın 🌸
Poly-ana gbkorkmazzzzzz Gün içinde uyutmayayım gece uyusun çok yanlış bir düşünce ve uygulama. Bebekler ne kadar uykusuz kalır yorulursa uykuya geçmesi bir o kadar zor olur. Gündüzde gecede devamlı uyuması lazım. Uyku planlamasını 3 aydan sonra yapın onda da sadece gündüz uykularını belli bir saatin üzerine çıkarmayarak yapın gece uykusu daha uzun olsun diye ama uyutmamazlık yapmayın.
gbkorkmazzzzzz Poly-ana zaten devamlı uyuyor sadece uyanık kaldığı saatler çok ters zamana geliyor amacım uyanık kaldığı saatleri düzenlemeye çalışmak. Yine de erken davranıyorum sanırım biraz daha sabretmem gerekiyor
saudadeee_ gbkorkmazzzzzz gün içinde yeterli uyumazsa gece de uyuyamaz. Yeterli uyusun uzun süre. Gece Uykuya yatmadan önce 1 saat falan uyanık kalsın öyle yatırın daha çok küçük zamanla oturur düzeni
Hkgezerr27 2 buçuk ayına kadar sabah 6 ya kadar bile uyumadığı oldu şuan 2 ay 26 günlük son 10 gündür 10 11 gibi uyuyup sabah 5 6 ya kadar uyanmıyor sabret düzelecek
Poly-ana gbkorkmazzzzzz Kuzum tablolar var ya uyku saatleri düzenliyor aylara göre onlara göre bir düzen oluştur istersen uyuyan bi bebekse çok kolay olur
Hilalprlk gbkorkmazzzzzz 38 günlük olduk bizde. Oğlum aynı şekilde geceleri uyumuyo gündüzleri de ara ara yarım saat falan uyanık kalıyor devamlı ağlıyor sıkıntısı olmasada benden başka kimsedede durmuyor. Doktor da dış dünyaya alışma sürecinde olduğunu bu duruma bir şey yapamayacağımı söyledi. Tadını çıkart bence. Devamlı kucağımda oğlum dolanıp duruyoruz 💕☺️
Erva_733 gbkorkmazzzzzz benim bebegimde oyleydi bikac hafta önce. internette arastirdim yeni doğan bebekler cok fazla sese yada cok fazla ışığa maruz kaldıklarnda uykuya gecisleri zor oluyormus . Uyku kaliteleri düşüyormuş. Yani ortamini ayarlamaniz gerekiyor. Ben bide uyumayinca uygulamadan pışpış ve piyano sesini açıyorum hemen uyuşuyor uyuyakaliyir cok geçmeden ☺️