Kızım 22 aylık. Etrafında ona yaklaşan konuşan bakan bir yabancı görünce çok ağlıyor ama basit bir ağlama değil bi kere ağlamaktan kustu öyle diyeyim. Bu sebeple ne bir yere oturmaya gidebiliyoruz ne evimize biri geliyor. Haftaçi çalışıyoruz haftasonu dışarı çıkarıyorum oyun grubuna götürüyorum. Ama bir türlü kıramadık bu durumu. Yaşayan var mı böyle bir durumu? insanlar kızıma yaa bu çocuk niye böyle diye bakıyorlar çok üzülüyorum 😔