Benimki 2,5 yaşında. 2 aylık da bebeğim oldu. Hamileliğin 4. Ayından beri konuştuk anlattık.Yetişkinmiş gibi herşeyinden bahsettik. Çok şükür doğunca doğru yaptığımızı farkettik hiç kıskanma olmadı. En fazla emziğini arada ağzına soktu çok tepki vermeyince onu da bıraktı. İki tarafın ailesi de yakın. Sık görüşülür.Kimse ona kariı ilgisini değiştirmedi. Aynı devam ettii sanırım hayatında birşey değişmediğini görmek de rahatlattı onu. Benim tavsiyelerim ancak bunlar olur