Show_must_go_on babasına bi dönem gitmesi de güzel, ben bunu hala tadamadım😔 Gecelerimiz felaket, kucağımda uyuyor. Yatakta uyumuyor, çok ağlıyor. Ben aylardır oturarak uyuyorum 😔 Bi tuvalete gidecek olsam kıyamet kopuyor, babası sakinleştiremediği için hem ona hem de bana kızıyor. (şu erkeklerin çocuksu huyundan nefret ediyorum) Hayatım boyunca bu kadar zorlanmadım. Henüz yürümüyor, emekleme de pek yok. Kollarım kopuyor artık