3 gundur bogaz agrim var ilk gun tutdum.fakat gun sonuna dogru cok kotu oldugum icin bu gun tutmadim.amq ne ilac varsa kullandim ramazan cikmadan iyleseyim diye.simdi biraz nasil soylesem tam agri gibi degilde kuruluk var.bu halde oruclu olan oldumu.yarin oruclu olsam zorlanirmiyim aceba yoksa dayanmak mumkunmu