2 aylık bebeğim ve ben pamukçukla mücadele ediyoruz çünkü geçmiyor geçmiyor geçmiyor 😔 yani ne yaptıysam olmadı. 2 ayrı doktora götürdüm ağız yarası için ilaç verdiler ilaç çok acı. Minicik bebek boğazı nasıl yanıyor o ilacı verince. Karbonatla siliyorum onda da hep midesi bulanıyor. Ağzının içi kıpkırmızı oldu yavrumun. Sadece mama ile besleniyor. Yok mu bunun bir çaresi 2 ayda geçmeyen pamukçuk nasıl geçecek. Sadece dilinde değil damağında yanak içlerinde de var. Ben yoruldum o yorulmadı. Ne zamana kadar sürer var mı yaşayan bunu ?