Benim bebeğim 11 aylık gözlem en önemlisi öncelikle ben hep hamakta sallayarak uyutuyordum sonra bir günün sonunda çok yorgun olduğu her zaman uyudugu zamana denk getirdim karnını doyurdum bezini filan değiştim telefondan pis pis açtım totosunu tipisladim beşiğinde bı kalktı bir yattı ilk gün 1 saat sürdü ikinci gün yarım saat üçüncü günde yarım saat sonraki günlerde kısaldı o süre daha da şimdi 10 gün filan olmuştur uykusu gelince geliyo kafasini kıyıya yanıma hatta totosuna kendi pis pis yapiyo odaya gidiyoz biraz daha pis pis sonra uyuyo çok şükür