Kızıma 4 aylıkken kendimce bir uyku eğitimi verdim. Şimdi 1 yaşında o zamandan beri emziği ile Kendi kendine uyuyor. Uykuya daldıktan sonra emziği atıyor genedle bir dahada istemiyor bazen bir iki kere arıyor sabaha kadar emziksiz uyuyor. Emzik destek sayılır mı?