Yavuzselimm umarım canım ben kucağımda emzirmeye başladım bir kaçgün sonra sallaya sallaya yatağa aldım yatırınca da hafif elimle pışpışladım şimdi emerken 10 dk da uyuyor çok şükür ellerimle oynuyor falan bide muhakkak melek bebek ninnisi çalıyor Benin kuzım çok sevdi o ninniyi hep onunla uyuyor 😃