Merveondes Benim oğlumun da epey büyük kalça ve sırt kısmında var. Doktor herhangi bir sağlık problemi olmadığını söyledi. Şu an 16 aylık hala aynı duruyor ne zaman geçer bilmiyorum ama kalıcı değilmiş
fmehmet ppzeynep merhaba kızınız esmer mi bu leke olanlar genelde esmer oluyormuş teni nasıl olacak merak ediyorum ondan soruyorum😊
Cerenncee gizemilbay benim bebeğimde var 15 aylık hala geçmedi ama benim de kardeşimin de öyleymiş doktor normal dedi mongol lekesiymiş geçermiş zamanla bebeğimin ayağında da var hatta ben çok seviyorum:)
gizemilbay Cerenncee bizimkinde bacaklarında ğopodu ve sırtı komple bacaklarındaki belli belirsiz kaldı ama popo sırt baya var koyulu acıklı 2.5 yaşında
Prensescilek Deryamaysa benim kızımda vardı poposunda kızım 5 yaşında ve geçti o morluk şimdi aynısı oğlumda var oğluşumun poposu komple böyle doğum lekesi var geçer mi bilmiyorum ama ben çok seviyorum annesinin canı 🥹🧡