eda240233
Çok sevindim, ben kötü niyetli olarak söylemedim ya da sizi kırmak için, ama ilk okuduğumda bebeğin o an yaşayacağı acıyı düşündüğümden öyle bir tepki verdim. En nihayetinde sizden fazla kimse düşünemez bebeğinizi. Kırdıysam kalbinizin özür dilerim. Sağlıkla büyüsün bebişiniz 🌸❤️