buse_tetik 2,5 aya kadar kucakta dizde gogsumde ayakta hersey yaptim bide ince battaniyeyi kollarindan sarip ayaklar acik kapali istemiyordu oyle kundak gibi yaptim totosuna pispisladim bide her uyku zamani sarki uydurdum uyku vakti gelsin diye bide emzik verdim.tabi aradabyine ayakta salladim icim icimi yedi zaten tam dalmiodu uyumuodu besikte sallanmakta istemiodu sallanmak istemiodu pek mecburen uyumasi icin yapioduk.2,5 aydan sonra oyle kundak yapip emzik verdim bidaha hep kendi uyudu ne sarki ne pispis hic bisi.simdi 5 ay 23 gunluk hala kendi uyuyor ustune battaniyeyi ortup emzik veriyorum tek uyurken aliyor emzigi uyku saati rutini yapmadim 7.30-8.30 gibi uyaniyor 2 saat uyanik kaliyor gunduz 3 uyku yapiyor gece 8-9 gibi uyuyor gec bile yatsa gene erken kalkip ertesi gun yine bu saatlerde uyuyor bu arada mamayla besleniyoruz biz kucagima almadigim icin tabi uyku bolunmuyor