FiltreZeka Kızlar önceden sağdığım sütü dondurucudan çıkarıp sıcak suda ılıtıyorum. Biberona koyuyorm ama emmiyor. Suratını ekşitiyor. Boşuna mı sağdım o kadsr sütü ya napmam lazım yardım edin😫 işe başladığımda ne olacak
Mercosey FiltreZeka biraz cezvede ısıtın kaynatmadan böyle kenarları cızırdasın azıcık. Bazen bekleyen sütte sabunumsu tat koku olur ondan içmez. Böyle kaynatmadan ısıtınca geçer o
Deletedmom_68 FiltreZeka sütü önce buzdolabının alt kısmında eritin sonra sıcak suda ılıtın direkt sıcak suya koyarsanız tadı ekşiyebilir
FiltreZeka Deletedmom_68 acil bi andı ve buzluktan çıkarıp direkt ılıttım. Peki sizin dediğimiz gibi yaptığımda da içmezse ne yapicam
Deletedmom_68 FiltreZeka hep sizi emdiyse biberona alışık değildir, biberon değiştirebilirsiniz kaşıkla kaşık biberonla vermeyi deneyebilirsiniz