Senossss Ben de uyku eğitimi almaya karar verdiğimde eğitmenin dediği ilk şey şuydu emziği de anında ilk gün keseceğiz, çünkü emziği düştüğünde onu geri takamayacağı için ağlayacak ve uyanacak. Uyku eğitimi aldığımda oğlum 7 aylıktı ilk gün birden kestim, 2 gün boyunca çok ağladı ama sonra hiç aramadı. Sizin bebeğiniz de emzik düşünce uyanıyorsa Bu bir destektir o yüzden bir anda kesin, eğitim konusunda pes etmeyin oğlum şu anda güzelce uyuyor