Asli93 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık başında konaktan kaynaklı pul pul dökülme var ve sivilce tarzı bişey çıktı doktor krem verdi iyi geldi ama bu pul pul dokulmeler için iyi gelen şampuan falan var mı bildiginiz ?
BirsenT Asli93 benim bebeğimde de Konak vardı banyo yaptırmadan 10-15 dk önce kafasına bebe yağı sürüp saç diplerine iyice yediriyordum yumuşayınca da Konak tarağı ile( dişli tarak ) tarıyordum sonra da banyosunu yaptırıyordum geçti bizde size de fikir olsun ☺️
Asafeymeninannesi Asli93 Şampuan kullanmadım. Duş aldırmadan 15 dk önce bebek yağı sürüp konak tarağıyla taradım. Bu işlem 2 defa sürerek konak belasını sona erdirdi ☺️
Eymeniim Bebek yağı yada zeytin yağı sürüp biraz bekleyip bebek fırçasıyla tarayın hemen gidiyor bizdede var öyle temizliyorum