Merhaba fikirlere yardımlara çok ihtiyacım var oğlum 8 ay 2 günlük ne versem yemiyor ağzını açmıyor çünkü hep emmek istiyor 1 ay sonra işe döneceğim bazen anneme bırakıyorum bıraktığım sütü bile içmiyor bu süreç ne zaman geçer çok bunalmış ve zor durumdayım 😔😔