Kizlar merhaba birşey sormak istiyorum. Annem yeni bulaşık makinesi almış bosh markasından ve makine çalıştırdığımzda bitince altında su birikintisi kalıyor. İlk kuruluma geldiklerinde paket açıldığında bulaşık makinesinin içinin ıslak oldugunu fark etmiş annem ve bunun sebebini sorduğunda deneyerek veriyoruz önce çalıştırıp bakıyoruz demişler sizce bu normal mi bunu size sormak istiyorum bilen varsa beni bilgilendirebilir mi şimdiden teşekkürler