pamukkuzum Merhaba anneler normalde sma comfort gazlı bebekler için diyorlar ama kızım hem gaz hem kabızlık sorunu yaşıyor 1,5 aylik ben mamaya bağladım. Daha önce böyle bi sorun yaşayan oldu mu acaba
Noyandnz pamukkuzum ilk haftalarda bizde de kabızlık sorunu oldu ama sonra geçti 5.5 aylık hala gazımız bitmedi aptamil de denedik ama o daha kötü yaptı sanki sma dan devam ediyoruz
hndstncvzlikek İlk kullandıpımız zaman boşalttı içini sonra 3 4 gün kabız oldu doktora gittik. Lavman yaptırdı şimdi aynı mamayla devam ediyoruz düzenli kaka yapıyoruz