babygirl35_ bende tam bu konu başlığını arıyordum oğlum doğdu doğalı kakasını çok zor ikinarak yapıyor 3,4 güne bir ve ağlama krizlerine giriyo yaparken .4 aylıkken falan gastroya götürdüm çatlak yok dedi ve oğlum artk ikinmadan rahatça yapıyordu 3 ,4 güne bir yapsa bile rahattı
6.aya girince çok acayip bir sert oldu kakası o günden beridir kokuyo kakasını tutuyo yapmıyor 3 güne bir ikinmaya başlıyor kakası gelince de kendini kaskatı yapiyo agliyo zorla yaptırıyorum ve sanırım psikolojisu bozuldu ve her gazı geldiğinde de kendini kaşar oldu .sanriim poposu agriyo dye hissediyorum ve kakası çok çok sert yumuşak dgl incir ,kayısı avakado veriyorum boş probiyotik aldım enterogermina 10 gün kullandim oda fayda etmedi.bayramdan sonra ilk isim gastroya götürmek olacak tekrardan napacagimi şaştım kaldm fitil kullanmadan rahat yapamıyo kakası çok sert olduğu için