Sinemince Çok bir bütçem yok yani öyle yüksek fiyatlı birşey alamam 🙈 xiaomi philips kalitesini biliyorum onlar haricinde kullandığınız memnun kaldığınız yada sakın bunu alma memnun kalmadım dediğiniz ürünleri yazar mısınız lütfen.. Trendyoldan baktım yorumları iyi ama markası çok bilinmeyen ürünler var onları önerir misiniz? Ben emin olamadım 🤷♂️
Yakamos Sinemince bütçen sınırlıysa kesinlikle arzum diyorum bende yeni aldım 4 kg cok beğendim tavsiye ederim
Gzdturk Merhaba ben 2 hafta önce YUI aldım 3,5 lt yani şuanlık gayet memnunum. Bir cok sey yaptım haznesi yeterli geldi. Temizliğide cok kolay. Hepsiburada dan aldım. Bir inceleyin isterseniz
Sinemince Mariirma bu markalarda teknik servis sıkıntısı olur mu acaba yani bir problem olduğunda muhatap bulailir miyiz
inciglms Sinemince canım daha dün aldim bende media markt den philips 2999 tl gri renk WiFi özelliği var içimde bayagi iyi yani biz iki çocukluğuz gayet yeter yani ben zaten philips tefal arasindaydim philips de karar kıldım tad olarak diğerlerine göre daha etkili olduğu söyleniyor
Sinemince inciglms kaç lt canım 3.5 lt mi 4 lt mi çok ta küçük olsun istemiyorum açıkçası oğlum için alcam arada kendimiz için de kullanırız tabi 😊😊
Elfthkn Cosori 5.5 L, amazondan sipariş verdim 1 buçuk sene oldu yaklaşık aşırı memnunum fırın asla kullanmıyorum, her gün airfyer mutlaka çalışıyor. Tavsiye ederim 🌸🌸🌸
Mariirma Sinemince eşim çok didik didik araştırmıştı bulunur diyor. Hepsiburadada indirim deymiş hatta yeni iş arkadası da almış.
Prenses_annesi22 Sinemince karaca ılk cıkan airfry berbat alma sakın kızıma sadece kullnıyorum patates hıc olmuyo anca dondurulmus urun guzel yapıyo kestane ve köfte yapıyor bıde tavuk baska bısy yapmyo xinomi cok ıyı kz arkdsmda var mıgrosta 2.900 tl di bska yerlerde 3.300 flan
hayal_perest Sinemince ben Philips kullanıyorum. Fiyatıda uygun. Gayet de güzel. Onun dışında uygun fiyatlı kiwi marka var aöa bilemiyorum nasıldır.