2018istanbul Kimlere çıktı bize çıkmadı 😒 ama yine de e devlete girmeye çalışıyorum yoğunluktan dolayı açılmıyor
2018istanbul Yakamos tubiiik_ e devlete giriş yapabiliyor musunuz ben canlı yayından takip etmiştim çıkmadı biliyorum ama yine de sonuca bakmak için girmek istedim yoğunluktan girilmiyor 🙈
motherthea tubiiik_ ne yazıyor tam orada çıkmadıysa ben kuradan önce baktığımda kura sonucunuz bulunamamaktır yazıyor daha belli olmadı mı acaba bizim ki
2018istanbul iki_prens_annesi valla çok ümitlenmiştik olmadı asıl üzen ortamın bu şekilde olması ev bakıyoruz yok satılık evi geçtim kiralık evler de çok yüksek 😒 seneye formasyon alıp kpss çalışacağım o zaman belki biraz rahatlarız atanırsam tek maaş zor 😞
iki_prens_annesi 2018istanbul aynen cnm ew imkansz artik bu saatten snra allah yardmcimz olsn sanada bol sanlar olsn inşallah