Denizinanne bizim sarılığımız olmadığı halde bebeğim doğduğunda o kadar esmerdi ki kapkara bişeydi. Herkes ana beyaz baba beyaz bu kara bebeyi nereden getirdiniz falan diyordu, teni esmerdi saçları simsiyahtı, heralde böyle kalacak dedik ama büyüdükçe açıldı ve tam 1yaşındayken kar gibi bembeyazdı saçları sarıydı, şimdi 2yaşına geliyor teni biraz buğdaylaştı saçlarıda hafif kumrallaştı, sarı gibi kumral gibi arada bişey🤪😅 Yani büyüdükçe değişiyorlar inanın. Dediğim gibi benim bebeğim doğduğunda esmerdi, 1yaşında sarışındı, şimdi 2yaşında kumral bakalım seneye bizi ne bekliyor😅🌸