Buket123 Kizlar merhaba 3,5 aylık bebeğim var onceden göğüslerim süt dolar siserdi şimdi öyle bi sisme süt dolma hissi hiç yok ve sütüm azaldı arttırmak için özellikle biseyler yapan var mı yardıma ihtiyacım var çok acil teşekkür ederim
Gamzeciks Buket123 benimde 3 ay 9 günlük. Göğüsler terbiye oluyor. Bebeğine yetecek kdr üretmeye başlıyor. Benimde öyle önceki aylar kadar dolu değil ama yetiyor çok şükür. Sağıp baktınız mı hiç. Ben geçen gün merak ettim bi boşken bir de dolu iken sağdım. Sizde öyle yapın.
[silindi] Gamzeciks bosken kac doluyken kac cc olması gerek? Buna bnde taktım cunku şişmiyo esksı gıbu hatta e bebekten anne sütü artırıcı ıccek aldım onu ıcmeye başladım ama cok sekerli bu seferde kilo alcam doe korkuyorum
Beren_sukriye Gamzeciks bende böyle biliyorum ama bugün bebeğim açlıktan uyuyamadi gece daha uzun uyuduğu zamanlar süt sagiyorum bir defa. sağdigim sütü verdim doyunca uyuyakaldi 😔 bu durumda benim sütüm yeterli gelmiyor sanırım 😔
Lavanta35_ [silindi] Öncelikle şu kadar cc olmalı diye bir ölçü yok. Eğer gün içinde 4 5 kez çişli bez değiştiriyorsanız ve sağlık ocağında kontrollerinizde kilo alımı iyiyse herşey yolunda demektir.. Bebekler verdikçe emer lütfen sütüm azaldı doymuyor diyip mama vermeyin mama karşıtı değilim ama süt varken mamaya karşıyım.. Çoğunlukla 3 aydan sonra süt terbiye olur ve ilk zamanki gibi sert sert olmaz endişelenmeyin lütfen 🎀 5 yemek kaşığı kuru dutu 2.5 su bardağı suda kaynatın kaynadıktan sonra bir 10dk daha kısık ateşte kaynatın ve hepsini aynı gün içinde tüketin sütünüze faydası olucaktir 💜
Beren_sukriye Merhaba benim de bebeğim 3 aylık aynı sorunu yaşıyorum 😔 ilk zamanlardaki gibi göğüslerim dolmuyor napicam bilmiyorum 😔
[silindi] Lavanta35_ Yanı kızım 2.5aylıl 5kılo 58cm doktor suana kadar kilo alımı ıyı dmıstı ama son 20gunde sadece 200graö almıs cunku meme reddı basladı braz braz yine emmeye basladı ama blmıyorım sankı doymuyor gıbı gunde 2kwz kaka yapıyor dorr bes kez bez degıstrıyorum ama blmıyorum kilosu az geliyor gozume kendi annem dahil zayıf diyorlar. Mama vermeyı hıc dusunmıyorum ama kılo kaybederse ki ınsallah olmaz mecburuz
Lavanta35_ [silindi] Tabikide eğer gelişimi gerilerse tabikide destek şart ama lütfen etrafınıza kulaklarınızı tıkayın biz şuan 5.5 aylığız dış sıkıntımız başladı 3 gecedir uyumuyor nerdeyse hemen derileri doymuyormu? Öyüzden hiç takılmayın o laflara meme reddi için tecrübeli annelerle konuşun lütfen pes etmeyin önemli olan bebeğin kilolu olması değil sağlıklı olması. Ben tam 38. Haftama girdiğim gece doğum yaptım son kontrolde 3 kilo gözüküyordu 2710gr doğurdum çok küçüktü ama hiç önemsemedim nasılsa çok şükür sağlıklı ve sütüm var dedim şimdi tospik oldu ama bana göre tospik çok daha kilolu doğum yapan annelere göre amaan bumu tospik diyolar o yüzden milleti lütfen hiç ama hiç takmayın iç güdülerinize ve sütünüze güvenim 🎀