Egeselimmoms biz de 48 günlük olduk bende böyle bir post açmıştım 10 gün önce
Bizde çok uyuyoruz hala da öyle , herkese de soruyorum kilosu normal bezde çiş kaka görüyorsan bırak uyusun annesi
Uyuyan bebek gelişir der büyüklerimiz
Sağlıcakla büyüsünler inşallah
( rahat ki uyuyorlar maşallah )