Merhaba, buradan istanbul anadolu yakasında yaşayan ve doğumgününü dışarıda kutlayan annelere sesleniyorum:)) oğlumun 1.yaş doğumgünü için 21 mayıs gibi doğum günü yapıcam ama daha hiçbişi ayarlayamadım çünkü mekan bulamadım. Gelecek çok fazla küçük çocuk yok o sebeple parti evi gibi şeyler pek bana uymuyor. Yapan varsa bana bir yazsın veya bilen varsa pleaseeee……