5.5yaşında kızım iki aydır sürekli antibiyotik kullanmasına rağmen kulakta sıvı geçmiyor geniz eti büyümedi de dün ağrıdan uyuyamadı ve başka doktor bu sefer iğne verdi iltihap olmuş dedi aynı durumu yaşayan var mı ilaç işitmekten bıktım artık ya iştah falan kesildi zaten yavrum eridi sanki