Selamlar anneler . 6 aylık bebeğim var. Emziriyorum. Şöyle bir sorunum oluyor zaman zaman. Sağ memem şişiyor. Mastit gibi. Ama ateş vs olmuyor. Bir kaç kez oldu. Hepsinde emzirerek 1-2 günde atlattım. Ama dünden beri devam eden bu seferki şişlikte bebeğim mümkünatı yok o mememi emmiyor. Neden böyle oldu anlamadım. Daha önce benzer durumlarda emiyordu. Tecrübeli anneler böyle bir şey yaşadınız mı ?
Banyoya girdim sıcak su tuttum pompa ile çekiyorum anca 15 dakikada 20 ml anca çekiyor pompa. Bebeğim daha çok çekebilir diye biliyorum ama emmiyor 🥺
Ne yapabilirim :( aç kaldı bebeğim benim sağdan emmedi inat etti. Arada soldan veriyorum kıyamayıp. Sağ geldi mi emip bırakıyor emip bırakıyor sinirleniyor gibi oluyor . Solu verdim mi güzel emiyor , memede uyuyor