Mervesvs Bebeğim 17 aylık ve hiç kelimesi yok. 1 yaşlarında vardı sonra bıraktı şuanda dil terapisine başladık. Giden varmı faydasını ne zman gördünüz
Bfgm Mervesvs merhaba benim kızımda da anlamsız konuşma var dil terapistine gitmek istiyoruz siz faydasını gördünüz mü
Mervesvs Bfgm 1 ay oldu şuanda hala bı kelime falan yok ugrasiyo ama kelime çıktısi.yok.belki ilerleyen dönemde olabilir
Mervesvs Minikbirbebek her yerde her semtte oluyor ergoterapistlerle çalışanlar çok fazla bulabilirsiniz
Urazinannesiqw Dil terapisi erken yaşta çok faydalı oluyor bence gdiin yakın zamanda değişimi de fark edersiniz ama dil konuşma terapisti diplomasını görün bazen başka mesleklerde falanca sertifikayi aldım diye dil terapisti diye ders vermeye çalışıyor