tazeanneeeee kızlar merhaba mayısta kızımın 1. yaş doğum günü ve bi kutlama yapıcam arkadaşlar arasında konsept kıyafet vs çok kararsız kalıyorum doğal sade şık minimalist bir şeyler istiyorum var mı önerebileceğiniz bir konsept ya da siz nasıl yaptınız
Balkiz15 Ebruli tasarımdan vintage elbise aldım kızıma ozrl dikim oluyo şuan indirimdeydi 550 mi ne ben fiyatı 600 den aldım bandana ayakkabı da dahil.