Merveouz valla çok korktum öğleden sonra 4 gibi vermiştim yarım saat sonra uyudu ben hırıltısı var iyi gelsin diye verdim doktorda yazınca 4,5 ta bi uyudu ara ara emmeye kalktı 5 damla verdim bu arada gece 4 e kadar deliksiz gibi bişey bişey olacak sandım neyseki gece 4 ten sonra uyumadı bende korkuma uyuyamadım bir gün uymadan geçti şimdi normale döndük artık yan etkilerinde hatta şikayet varda bile yazıyor uyku yaptığı şok oldum bende