Murataleyna1406 Kızlar oğlum 12 ay 17 günlük kendi başına yürüyemiyor sıralıyor ama o yüzden çok fazla kafasını vuruyor düşüyor sert bı şekilde hemde günde kaç defa hatırlamıyorum bile bişey olur mu?
Lousalome Murataleyna1406 benimki de oyleydi yurumeye baslayinca da biraz azaldi ama yine de oluyor kazalar. Bi ara yanagi alni falan hep mordu. Yuksekten dusmedikce sorun olmaz diye düşünüyorum
Murataleyna1406 Lousalome ama çok sert yere dusuyo hali var ama kanepeye oraya buraya vuruyor bişey olmaz demi
Lousalome Murataleyna1406 temkinli olmak da fayda var ama etrafina dyvar oremeyiz duse kalka buyuyecekler bir sey olmaz bence su ana kadar olmadi cok sukur