DilekveSarp kızım 18,5 aylık bizde çok zorlanıyoruz bu konuda yaşıtlarından geri kaldı boy kilo olarak. Kilo almıyor boyu uzamıyor diye değil enddişem beynide gelişmeyecek diye korkuyorum! Bana doktorumuz sütü kesmelisin hemen dedi! Bebeğine zarar veriyor artık! Çünkü onu yediği et yoğurt sebze meyve sağlıklı yapacak süt artık yetersiz kalıyor beslenme ihtiyacına dedi! Kesemedim. Ama sınırlandırdım. Yemek yemzse meme vermiyorum şimdi meme diye ağladıpında önce mama diyorum. Çok zor oluyor ikimiz bir oturup ağlıyoruz bazen... artık güçlendi büyüdü farkında tutturuyor. Buda beni çok zorluyor tutturduğunda ama dayanıyorum! Mamasını yemezse vermiyorum! Ve hemen farketti boyunda kilosunda 15 aylıktı 8,700 dü 73 cmdi şimdi 18,5 aylık 77 cm oldu 9,300. Nekadar ufak başlarsan direnmeye o kadar kolay atlatırsın. daha önce bu doktorla tanışsaydım ve daha önce deseydi bunları daha kolay olabilirdi. Kısa net cümlelerle meme dediğinde önce mama sonra meme, meme şimdi uyuyor diye alıştırabilirsin inşallah!