Defneninannesi Hastayım diye bir kaç gündür adaçayı içiyordum. Sütün kesilmesine neden oluyor yazmışlar internette. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı??
Defneninannesi gokcetugce Üst solunum yolu enfeksiyonu oldum. Ne zaman hasta olsam adaçayı içerim bogazımı rahatlatır. Tabi emzirmeye böyle bir yan etkisi olduğunu bilmiyordum