Ess92 Betul_61 bir ebe yediklerimizin sadece %10 u bebeğin gazını etkiler demişti. Canım ne isterse yiyorum.
durukusunannesi_ Betul_61 gaz değil de sütten geçip alerji yapar mı acaba bebekler için alerjik ya çilek onu bilemedim