Kızlar fikir verin lütfen oğluma otizim olabilir dendi haftaya pskiyatri ve nörolojiye götürcem gün içersinde dönmesine engel olamıyorum birde şimdi sürekli kafasını bilerek kapıya vurduruyor ben buna nasıl engel olucam kızsam daha cok inatla yapıcak ve ek gıda almak istemiyor yemek yediremiyorum sadece mama içmek istiyor gün içinde kahvaltısını bile iki saate anca zor yediriyorum sürekli bişeyler gösteriyorum konuşuyorum oyuncaklarını oynatmaya çalışıyorum ama hiç bir şekilde ilgilenmiyor kalkıp gidiyor kendi halinde takılıyor sanki ben yokmuşum gibi cok üzülüyorum kabullenemiyorum oğlumun durumunu kaç gündür perişan oldum hiç mi konuşmıcak hiç mi anne kelimesini duymıcam nasıl ilerlicez kafamda bir sürü soru işareti var içim parçalanıyor otizm teşhisi konmuş anneler banada lütfen fikir verin siz nasıl ilerliyorsunuz nerde yanlış eksik yapıyorum bilip düzeltmek istiyorum