Fahriye1987 ben ilacı kullanmaya başlamadan önce hatta psikoloğa gitmeden önce çocuk doktoruna sordum psikoloğa gidicem muhtemelen ilaç vericek emzirebilir miyim diye sordum psikiyatri ilacı kullanırken emzirşkmez dedi b psikoloğa gittim eee emzirmşyor musun dedi doktor emzirmeyi bırakıcam dedim öyle yazdı bence çocuk doktoruna sorun mutlaka