Kızlar bebeğim 33 günlük sürekli emmek istiyor ya uyuyo ya emiyo. Emsin yeterki sorun yok benim icin ama fazla geliyor kusuyor. Bide bebeğim kolik olduğu için gaz sorunu çok oluyor her emmede hersey başa dönüyor gazla uğrasip düşüyoruz gazı çıkarıyoruz hop yarım saat bile geçmeden tekrar emme