Hasretkagan Kızlar basit olanlardan mi alayım yoksa para verip çok fonksiyonlu olanlardan mi ? İkisi de iş görür mü
Kubraa00 Hasretkagan bizde kanz campo ananne ve babaannesinde basit olanları var. Basit olanlar daha dar fazla rahat edemiyor çok oturmuyor ve düşecekmiş hissi veriyor. Campo çok rahat çok memnunuz hem sağlam hem rahat tek eksisi fazla yer kaplıyor ama o da bizim için sorun olmadı
Denizpoyrazz Hasretkagan e bebekten aldım baby plus marka. En uygun fiyatlısi. Oğlumu büyüttü şimdide kızımı büyütüyor. Uzay mekiği almaya gerek yok 😂
Cemssceren Hasretkagan Valla ben tekim yaşadığım şehirde yardıma gelenim vs yok bütün ev işini tek yapıyorum ben iş yaparken bebeğim mama sandalyesinde güvenle otursun isterim diğer türlü ay düştü mü düşecek mi hiç o strese giremem ömürlük bir şey alıcam ben Allah nasip ederse diğer çocuklarıma da kullanırım. İKEA’nın antilop mama sandalyesi falan hele benim için direkt hikaye aşırı hafif kendini öne doğru atsa pat gitti Allah korusun
Minnikkizz Hasretkagan valla bende pahalıya heves ettim aman ilk çocuğum felan diye sonra ani kararla e bebekten 450 den 400 e düşmüştü amaaan nolacak dedim aldım çıktım. Hem hafif hem temizliği kolay. O dev gibi 2-3 bin olanlara hiç gerek yokmuş.
simiyyy Ben heves edip iyisi olsun diye çok fonksiyonlu aldım hiiiiiç gereği yok arkadaşım zaten ağır mutfakta boşa yer kaplıyor çok hafif alma bebe ileriki zamanlarda tepinirken düşmesin çok ağır alma hiç gerek yok joie moi hiç girme o işlere
benoyleuygungordum_ Kubraa00 bebeğiniz kaç aylık? Altta ki ayaklık kısmı sağlam değilmiş hemen çıkıyormuş gibi yorumlar oludum doğru mu ?
Kubraa00 benoyleuygungordum_ bebeğim 7 aylık biz herhangi bir sorun yaşamadık siz sorunca tekrar kontrol ettim ayaklık kısmı gayet sağlam duruyor 5. aydan beri kullanıyoruz