Merhabalar anneler ; aslında en başında şunu belırtmek istiyorum elbette ki her bebeğin gelişimi Farklı kendine ozgudur .. benımkı sadece ıster ıstemez düşünüyor insan sımdı söyle güzel anneler bebeğim 10 aylık olucak kız . Masallah hareketlı oynamayı seven bir bebek aslında ama hiç bır sekılde yüz üstü yatmayı sevmıyor ve dolayısıyla emeklemıyor . Belırlı etkınler ve yonlendırmeler yapıyorum ama dedıgım gıbı yüz üstü yatmayı sevmedıgı ıcın huzursuz oluyor aslımda bunda benımde suçum olabılır ılk aylarında koktuguö ıcın yüz üstü pek yatırmadım alışmadı çocuk . Gelısımı su sekılde ; ellerini kollarını hareket ettırebılıyor alkış gel gel vs yapıyor desteksız oturuyor ayakta duruyor yürütürsek adım atıyor . Arada yurutuce koyuyoruz komple evi gezıyor onda koşuyor hatta :) kendım koyup bırakırsam koltuk kenarı falan tutunuyor desteksız . Ama hiç bi sekılde emekleme sürünme yok kendi kendime ayağa kalkmaya çalışma yok . Sanırım ıhtıyac duymuyor çünkü bıraz seneler sonra olunca bebegın ağlamasına fırsat vermiyoruz anne baba olarak . Düzeltiyorum bu durumu . Demek ıstedıgım bu sekılde olup ne gıbı süreçler oldu ve bırden bıre emeklemeye başlayan vs oldu mu ?