Aslananne1 Kahveseveranne_ çevremde yokta bi ara bi TV programında konusu geçti doktor kremle falan geçmezse cerrahi işlem uyguluyoruz demişti
mucizeminnosum Kahveseveranne_ ayy Allah yardım etsin öncelikle o kadar zor bişe ki ben sezaryen doğum yaptığımda kabızlık çekmiştim sonrasında zorlanarak çıktığım için oldu aile hekimine gitmiştim bana fitil vermişti ama benim kabızlığımda vardı tabi iki fitil verdi biri kolay yapabilmem için diğeri de heralde orayı onarsın diye bilemiyorum o verdiği fitil sayesinde ben düzeldim çok şükür yerlere yatıyodum valla hatta onun kremi de varmış bende krem var diye onu yazmamıştı keşke yazsaymış dedim kremide çok etkili demişti bi tanıdığımız bir de ibrahim saraçoğlu ısırgan küründen bahsediyo kurusuyla yapılan bi kür korkumdan alıp onu bile kuruttum ilerde bi daha olursam diye bi ona bakın youtubedan yaa Allah şifa versin çeken bilir gerçekten
Alimel Kahveseveranne_ vallahi kendim yaşadım doğumlardan sonra yaşayan herkesede anlatıyorum öncelikle günde 2 litre su içsin beslenmesine dikkat etsin kaka yapmayı ertelemesin ve ıkınmasın derin nefes alıp diyafram nefesi gibi göbeği şişirerek ittirsin bunlar çok önemli ve o çatlağı sürekli kötü olmaması için tahrişi azaltmak gerekiyor onunda yolu tuvalete çıkmadan parmağına biraz vazelin alıp makat içine sürücek sonra zaten yaparken yağ gibi kaydığı için 😁 o cam batması hissi olmuyor ve zamanla iyileşiyor vazelin benim çantamın demirbaşı elimden gelse onla uyurum o derece yapsın eşiniz çok iyi gelecek
Dfncgdm2022 Kahveseveranne_ eşimde vardı cok onceden amelıyat oldu kucuk bır bir operasyon du suan cok rahat yanı ıyıkıde oldum dedı . Ama onunkı cerrahı işlem gerektırcek duruma gelmıstı. Dogumdan sonra bende de cıktı eşim cok öncesinde bır krem yaptırmıstı onu kullanıyorum bende baya rahatlatıyor yakıtor boyle hafıften cok ıyı oluyor
Aslananne1 Kahveseveranne_ geçmiş olsun evet izlediğim kadar doktor son çare cerrahi işlem demişti inşallah sizin ki ona gerek.kalmaz geçmiş olsun tekrar
Kahveseveranne_ Dfncgdm2022 ya sizde de varmış çok mu hayatı etkileyecek şekilde ağrıyor eşim sürekli yatıyor
Mrvll Kahveseveranne_ normal doğum yaptıktan sonra birkaç hafta çektim. Normal dogumdan zor gerçekten. Çok zor. Duphaloc şurup ve birkaç krem vermişti doktor. Bunlar geçirmişti. Ama sanıyorum sizin anlattiginiz ağırlaşmış bir durum. Geçmiş olsun Allah şifa versin
Alimel Kahveseveranne_ ben isana kullanıyorum rossmandan alıyorum yağı çok fazla kuruyan vazelinlerden değil onu seviyorum ama pembede iyi olabilir
Ucansupurge Kahveseveranne_ hamileyken olmuştum Bepanthol onarıci ve sensidailyi karıştırıp sürmüştüm toparlamisti. Çok geçmiş olsun gerçekten hiç hoş olmayan bir süreç. Şimdi aklıma geldi çay ağacı merhemide sürmüştük oda iyi gelmişti.
Krmunvr Kahveseveranne_ 9 sene önce kuzenim bu sorundan dolayı doktora gitmişti o doktor ameliyattan önce bi yöntem daha var onu deneyelim olmazsa ameliyat diye eczaneden botox aldırdı onu uyguladılar 9 senedir bi şikayetini duymadık bi onu araştırın yani her doktor uyguluyormu bilmiyorum ama hala dua eder kendisine
Emmosch Sıcak suya oturun ama dayanabileceğiniz kadar sıcak olsun,ılık olmasın sonra da sarı kantaron yağı,ben öyle geçirdim